Amanda Schulman och Hannah Widell har byggt ett medieimperium kring sitt företag "Perfect day" med flera populära podcaster i centrum.
Men de har också skapat andra produkter under varumärket, vilket har lockat många av syskonduons fans. Däribland ett vin.
Fast i det senaste avsnittet av duons podcast "Fredagspodden" berättar Hannah Widell och Amanda Schulman om konflikten med företaget Contemporary Wines, som de tycker snyltar på deras varumärke, skriver Expressen.
– Dagligen får jag bilder från er gullisar när ni tar bilder när ni dricker Perfect day och jag fattar att ni tror att det är vårt vin, men vi har tyvärr inget med det att göra, säger Hannah Widell.
Contemporary Wines och podcastprofilerna hade tidigare ett samarbete, men det är avbrutet nu. Vinföretaget har dock kvar rättigheterna och lanserar fortfarande vinet som "Perfect day".
– Det är inte vårt vin och det är så fruktansvärt, säger Amanda Schulman.
Contemporary Wines vd Philip Sane säger i en skriftlig kommentar till Expressen att han inte vill kommentera tidigare eller nuvarande avtal, "men funderar ändå på vilka åtgärder vi ska vidta".