– Det har gått jättebra i sommar, säger Cecilia.
På karamellkokeriet är man väldigt väderberoende. Det kalla julivädret har gynnat affärerna.
– Det har varit godisväder! Säger Cecilia.
Trots att för mycket regn är dåligt för marknadsförsäljningen verkar det inte ha varit ett problem i år.
– Vi säljer mer i år, både här och på marknaderna, säger Cecilia.
– I butiken beräknar jag att det har varit lite drygt 40 000 personer, på de här ynka 26 kvadratmetrarna. Och det är bara juli månad, säger Cecilia.
Hon är väldigt glad över hennes sommaranställda som har slitit hårt i butiken.
– Per dag kan det vara mellan 1500-2000 besökare, säger Cecilia.
I våras var hon bekymrad över vad de skenande råvarupriserna skulle göra med verksamheten, en oro som fortfarande ligger kvar.
– Marginalerna har ju blivit mindre. Så det är ändå tur att det har gått så bra som det har. Sen så vet man ju inte förrän året är slut, säger Cecilia.
Hon har försökt att fördela de ökade kostnaderna mellan butik och grossist i den mån hon kan.
– Gentemot kund har jag inte kunnat höja jättemycket, säger Cecilia.
Inflationen slår hårt mot både företag och kunder, men Cecilia är tacksam över att hennes bransch inte verkar lida lika mycket.
– Vi brukar inte vara jättehårt drabbade vid lågkonjunkturer, utan snarare tvärtom. Folk kanske inte investerar i så stora saker utan unnar sig lite godis. Det är den känslan vi har, säger Cecilia.