"Vår framtida planet", eller "Our Future Planet".
Så heter Science Museum i London och dess utställning om klimatet, som slog upp portarna i maj i år.
Men nu avslöjar nyhetsprogrammet Channel 4 News att utställningen är sponsrad av ingen mindre än Shell, som är ett av världens största petroleumbolag.
Vad värre är: i sponsringsavtalet finns en klausul som förbinder Science Museum att "aldrig någonsin" under utställningen göra ett uttalande eller något liknande som kan tänkas diskreditera eller skada sponsorns rykte eller anseende.
Ekologen Emma Sayer, som hjälpt till med utställningen, säger nu till programmet att hon bett att få sitt namn borttaget från utställningen, och att hon blev chockad och besviken av Shells sponsorskap och att hon tycker det är "pinsamt" att ha bidragit till utställningen.
En talesperson för museet uppger för nyhetsprogrammet att energiföretag måste spela en stor roll i övergången till en mer miljövänlig ekonomi, medan en representant för Shell säger att företaget till fullo respekterar museets oberoende, samtidigt som det understryker vikten av en "debatt och diskussion" kring klimatanpassning av ekonomin.