Allra bäst är Systembolaget, som tar hem de båda storvinsterna "Bäst på att ge service i Sverige" och "Bästa detaljhandelsföretag".
– Fantastiskt roligt och imponerande eftersom det är fjärde året i rad, säger Niclas Samuelsson, butikschef på Systembolaget i Vimmerby.
Men det finns fler servicevinnare representerade i Vimmerby.
Här har du alla vinnarna i Vimmerby:
- Systembolaget (Bäst på att ge service i Sverige)
- Systembolaget (Bästa detaljhandelsföretag)
- Friskis&Svettis (Träning)
- Handelsbanken (Bank)
- Länsföräkringar (Försäkring)
- Svensk Fastighetsförmedling (Fastighetsmäklare)
- ICA (Livsmedel)
- Dressman (Kläder, sport och mode)
- Apoteket Hjärtat (Apotek)
- OKQ8 (Bensin)
I ServiceScore 2016 har totalt 21 branscher kartlagts. Utnämningarna bygger på över 3 400 svenska konsumenters svar på hur olika företag ger dem service eller bemöter dem som kunder och vilka företag som de anser har gett dem service över eller klart över deras förväntningar. Mätningen genomförs med hjälp av ett riksrepresentativt urval via webbpaneler med över 400 000 panelister.